sobota, september 08, 2007

Sigma 28-70 f/2,8 EX v slabih pogojih

Verjetno se še spominjate testa oz. primerjave izpred nekaj dni. Primerjal sem Canon 28-70 f/2,8 L in mojo Sigmo 28-70 f/2,8 EX. Do kakšnih ugotovitev v idealnih pogojih sem prišel, si lahko preberete v prejšnjem članku. Danes žal s seboj nisem imel Canonovega L-a, za katerega smo vsi prepričani da se v slabših svetlobnih razmerah odlično obnese, zato pa sem na nori prireditvi imel s sabo svojo Sigmo. Najprej nekaj o prireditvi. Trubači iz Guče in folkrola, Koroški brass band, Big band Radlje ob Dravi, Fešta band velenjski trubači,... Verjetno vas ni malo, ki ste ugotovili o čem govorim. Nora glasba, Balkan-fešta, čevapi, žar, kolo po mestnem trgu...

90% časa sem med fotografiranjem imel na bodyju Sigmo 28-70 f/2,8 EX. Ostale 10% pa Sigmo 15-30 EX, ali Davidovo pogruntavščino... doma narejen lens baby. Te fotke kdaj drugič, naj povem samo, da so NORE. Danes nekaj primerov v dokaz, da Sigma 28-70 vendarle ni od muh:

Prva fotografija. Divje norenje na odru (še zdaj mi grejo kocine po konci, ko se spomnim na noro glasbo), osvetlitev sila žalostna. ISO 1600, 28mm, 1/40, f/2,8.
Fokus kljub divjemu norenju zadovoljiv.

Drugi primer. Fokusirano na ročaj držala mikrofona (desno). Nastavitve ISO 1600, 28mm, 1/50, f/2,8.
Fokus zadet iz prve, poleg tega pa zelo lep bokeh.

Na naslednjih dveh fokus na glasbenike... Saj ne vem, kam sem fokusiral, ker so preveč noreli po odru :) Zaradi 2,8 blende morda malo preozek DOF. Moja napaka. Moral bi malo zapreti blendo, a s časom se tudi nisem smel več igrti. 1/60 je komaj zadostovala za kolikor toliko zamrznjen posnetek, ki ima v sebi še vedno nekaj dinamike.

Fešta se je potem nadaljevala kar na trgu. Redarji so morali povsem ustaviti promet. Tudi pri 70mm Sigma brez težave najde fokus in je pri zaslonki f/2,8 zadovoljivo ostra.
Še zadnji primer: Goriščna razdalja 42mm, ISO1600, f/2,8, 1/25
Pa naj še kdo reče, da bi Canon 28-70 f/2,8 L opravil bolje.

4 komentarji:

Unknown pravi ...

gavda je pa bla ane;)srbi znaj nardti...sigma pa je odlična, sploh če pogledaš kok si dal za njo

Matjaž Merčnik pravi ...

Nora fešta, Sigma pa itaq zakon za tistih 40.000 SIT :)

Anonimni pravi ...

...so momenti, ko mi je orenk žal tele Sigme, 18-50 f2.8 je ne doseže po ostrini, edino fokusira občutno hitreje.
obilo dobrih fotk še naprej!

Matjaž Merčnik pravi ...

Miha, to je bil res odličen nakup, še posebej sedaj, ko imam za kombinacijo 15-30. Niti ne pogrešam širokega kota pri tem lensu. Še enkrat hvala za odlično ponudbo in super ohranjen objektiv. (za tiste, ki ne veste kaj pišem. Miha je prvi lastnik tega objektiva)