sobota, september 15, 2007

Državno prvenstvo v kombinaciji latinskoameriških in standardnih plesov

Danes je bil fotografsko zelo naporen dan... moj 27. rojstni dan, ki sem ga preživel delovno. Že zjutraj sem fotografiral kolesarsko priredtev okoli Uršlje gore, proti večeru pa sem se odpravil še na državno prvenstvo v kombinaciji latinskoameriških in standardnih plesov v športni hali v Slovenj Gradcu. Že takoj ob prihodu naletim na kolega iz Foto kluba koroška Ivkona. Še preden sva dobro izmenjala pozdrave, mi je v uporabo ponudil Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM. Le kdo bi se ga branil Sam sem imel namen fotografirati s Sigmo 28-70 f/2,8 EX, ki sem jo z veseljem pospravil v torbo in večinoma uporabljal le Canon 100-400. Res nor objektiv, a o tem kdaj drugič. Naredil sem namreč nekaj testnih fotografij z IS...

Danes vam natresem le nekaj fotk, ki sem jih na hitro izbral. Ta par če se ne motim je celo s koroškega konca, vendar me ne držat za besed.


Canon 100-400 res odlično ostri, tudi IS dela čuda ;)
Za finale pa sem vendarle odložil canonovo grobijo, in v roke vzel Sigmo 28-70. Sicer sem jo občasno uporabljal tudi vmes, a za finale se spodobi da delam z dobrim objektivom :)

Upam, da mi sedaj dokončno verjamete, da se Sigma super obnese tudi v slabih svetlobnih pogoijih.
Vse fotografije posnete pri ISO-1600

Jutri pa morda nekaj več o Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Lepo lepo ... sigma je pa za svoj denar res presenetljivo dobra. Imam sam tudi eno novejsih verzij (ok, 2 let staro ;) ) in se super obnese - predvsem so mi vsec malenkostno toplejse barve, katere rise - edino kar ji 'zamerim' je glasen motorcek za fokusiranje. Pa glede na to da je prezivela ze betontest (body na katerega je bila nasraufana ga ni) je ne dam od sebe ;)

Anonimni pravi ...

Če si imel RD, se spodobi vse najboljše ;). Drugače pa škoda, ker imaš tako hudo kompresijo in je slika precej zdelana. Vsaj na večjem formatu pusti manjšo kompresijo.

Matjaž Merčnik pravi ...

Tadej. Fokus je res glasen ja. Moja je sicer prejšnja verzija, ki naj bi bila optično celo boljša od te nove, vsekakor vredna svoje cene.
Sekundek. Hvala za čestitke.