torek, september 04, 2007

Na hribčku cerkvica...

Bila je sobota, 1. Septembra. S kolegom Davidom sva bila dogovorjena za fotografiranje nekega skupnega projekta, ki ga furamo pod okriljem Foto kluba Koroška. Ravno ko sem v nahrbtnik spravljal fotografsko opremo, je zazvonil telefon. Stana je klical, če greva na "makro safari"... Takoj sem predlagal spremembo sicer standardne lokacije za fotografiranje in tudi Stana je bil takoj za to. Čez 20 minut sva se že peljala po blatni cesti na 843m visok hrib, kjer sredi neokrnjene narave domuje David. V trenutku, ko sva prispela do njegove hiše, sem pozabil na razlog, čemu sva prišla. Čudovita okolica me je kar potegnila. Vmes sem se odločil še za primerjavo ojektivov. Žal se je v nekaj minutah ulilo in z Davidom sva se v kletnih prostorih za krajši čas dejansko posvetila delu, za katerega sva se dogovorila. Stana je med tem kar po dežju podil konje, ki se pasejlo le nekaj metrov od hiše. Upam da mu je uspel kakšen nepozaben posnetek :) ... Ploha je kmalu minila in pokazal se je čudovita pozno popoldanska svetloba. Na hitro sem dokončal test, katerega sem se lotil že pred ploho, potem pa sem se posvetil bolj fotografiji "za dušo". Najprej me je prišel pozdravit konj, katerih pa nekako nimam veselja fotografirati. Ker je bil tako vztrajen sem vendarle naredil nekaj posnetkov.

David in Stana sta med tem že fotografirala proti fantastično osvetljeni cerkvi.
Tudi sam sem se jima kaj hitro pridružil. Svetloba takoj po dežju, oblaki, vse je bilo popolno. S Stanatom sva izmenjala še nekaj krepko-fotografskih (Foto David Valič)... ...nato pa sem se še sam posvetil cerkvi. (Mater se to glupo sliši :) )
V kamnu nedaleč od cerkve sem opazil odsev v luži. V trenutku sem se že plazil po mokri travi in se trudil ujeti zanimiv posnetek.
David pa me je takole od zadaj... (Foto David Valič)Naredil sem kar nekaj različnih kompozicij, David pa se je medtem preizkušal moje makro obročke.
Še ena kompozicija. Levo spodaj David straši žuželke, Stana pa jo je podurhal neznano kam. Verjetno se je naveličal cerkve in jo mahnil za kakšnim kačjim pastirjem.Kmalu sem se sicer simpatične cerkve tudi sam naveličal. Naredil sem še nekaj posnetkov okolice, nato pa sem se tudi sam zapodil v makro. (foto David Valič)
Na poti nazaj do Davidove (Stanata še vedno ni bilo na spregled) hiše sva srečali njegovega kolega, ki je ravno pripravljal varilni aparat... Ni mu bilo treba dvakrat reči in če je bil pripravljen na "poziranje".
Bil je fantastičen dan. Primerjal sem Canon EF 28-70 f/2.8L USM Vs. Sigma 28-70 f/2.8 EX in prišel do spoznanja, da moja Sigma niti ni tako slaba. Za projekt, kateri je bil povod za srečanje, nismo naredili nič :) Upam pa, da so vam vsaj te fotografije za silo všeč.

Ni komentarjev: