ponedeljek, februar 11, 2008

Trio Eroika

Danes sem se spet malo kulturno izobraževal/udejstvoval... kakorkoli. Koncert tria Eroika je bil v bližini mojega doma. V upanju na kakšno novo pesem sem se optimistično podal na koncert. V prvih minutah sem mislil, da bo razneslo štiri mini zvočnike v nabito polni dvorani. Kmalu sem se privadil škripanja, ki je prihajalo iz "ozvočenja" in se trudil kar se da uživati. Škoda sicer zelo dobrih vokalov. Fantje so odpeli svoje že poznane pesmi, dodali še eno operno arijo, ki tako ali tako nikomur ne sede v uho, povedali nekaj šal in to je to. Ena ura = 20€, organizator pa niti za pošteno ozvočenje ne more poskbet. Naslednjič si raje doma zavrtim CD in varčujem :)

Pri zadnji pesmi sem naredil skromnih 10 posnetkov, toliko da imam dokaz.
Ko bojo fantje posneli še kakšno priredbo, gotovo še grem na njihov koncert, nikoli več pa na "koncert" ;) Saj lahko rečete, da samo kritiziram, a kar se glasbe in fotografije tiče, sem precej malenkosten.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Bil na koncertu v S.T. Ozvočenje res ni bilo vredno takšnega koncerta. Drugače pa navdušenje na višku. Jih grem poslušati v večjo dvorano z živo glasbo!

Anonimni pravi ...

A ni škoda, da tak feler pusti grenak priokus na sicer kvalitetno glasbo.

Anonimni pravi ...

Jaz pa sem jih poslušala v Cankarjevem domu 17.12.2007 v Gallusovi dvorani, ko so nastopali s Simfoničnim orkestrom RTV. In lahko le rečem, da je bil koncert odličen! Bo treba naslednjič za večji glasbeni užitek pač v LJ :).

Anonimni pravi ...

Vsakdo ima seveda pravico do svojega mnenja, me pa zanima, če bi to mnenje bilo enako, če bi vam podarili dve brezplačni vstopnici za fotografairanje, kot ste jih želeli.
Organizator

Matjaž Merčnik pravi ...

Prvi anonimni:
Škoda res, da je potrebno za takšne dogodke na nivoju skoraj vedno v prestolnico.

Drugi anonimni - organizator:
Kot prvo me zanima kdo je ta, ki je v mojem imenu spraševal za brezplačno vstopnico? Očitno celo za dve? Edini kontakt z organizatorjem z moje strani je bil e-majl v katerem spraševal za dovoljenje za fotografiranje in kasnejša objava posnetkov na strani Foto kluba Koroške. V tem času sem imel karto že pošteno kupiljeno in ja, imam pravico do svojega mnenja. Če imate še vedno občutek, da sem od vas želel brezplačno vstopnico, vam z veseljem poredujemo kopijo emaila ki sem ga poslal.
In drugič: Menenje bi ostalo enako, četudi bi bila vstopnica brezplačna in me poleg tega povabite na kremšnito.

Kot tretjič pa prosim vse, ki komentirate blog, da se na nek način identificirate. Težko in nerodno je namreč odgovarjati kar trem "anonimnežem".