nedelja, februar 10, 2008

Lovec

Še ena arhivska. Sicer že videna, a na novo obdelana. Odstranjeni obročki in usnjen trak na nogah. Nekoliko "osvežene" barve ter manjši izrez.

TUKAJ je povezava do prve objave te fotografije.

10 komentarjev:

Aleš pravi ...

Fantastična fotka.

Matej Galič pravi ...

Bombastična ^^

Martin Kavšček pravi ...

super!Kdaj gremo na muto fotkat?

Matjaž Merčnik pravi ...

Martin: en vikend se moramo zmenit. Oglasi se na MSN, pa bomo dorekli. Js moram lastnika ptičev neki dni prej poklicat.

stane c. pravi ...

Jaz tudi, jaz tudi!!!

Martin Kavšček pravi ...

super:)pa lepo vreme more bit;)

Matjaž Merčnik pravi ...

stane: Če prideš na koroško, te z veseljem vzamemo s sabo.

stane c. pravi ...

Če bom le lahko, pridem z veseljem. Kakšen dan prej na ZS ali na email na SF.

j3rn3j pravi ...

odlična fotka...mi je kolega Matevž (imam ga med fotkami-štud.delo) sporočil naj pogledam tvoj blog in res imaš odlične fotke...jaz sem komaj včeraj začel objavljat...taboljše še pride :)

Matjaž Merčnik pravi ...

@Stane: dogovorili se bomo en vikend, mislim, da imam tvoj mejl nekje med kontakti :)
J3rn3j: Hvala za obisk in pohvale. Upam da še prideš kaj pogledat. Sem si ogledal tvoj blog. Začetki izgledajo obetavni :)