petek, februar 08, 2008

Ob rečnem bregu

Lepo vreme me je končno prepričalo, da sem se odpravil s fotografsko opremo malo naokoli. Pot me je zanesla do bližnje reke. Narava se sicer počasi že prebuja, a je na prvi pogled še vedno pusta in nezanimiva. Med oprezanjem za motivi - predvsem sem iskal kaj živega. Labode, race, morda vsaj kakšno žabo :) - sem se na koncu zadovoljil z raznimi odsevi in detajli, ki jih ponuja rečni breg.

Kdo bi si mislil, da prod, ki ga reka vztrajno kopiči, pravzaprav izgleda kar solidno na fotografiji.



Tisti, ki se nahaja še v sicer zelo plitki vodi izgleda kot da bi ga gledal skozi steklo.


Najbolj zanimi ta dan pa so mi bili odsevi pustih dreves v kot ogledalo gladki površini vode.


Malo drugačen pogled in nekaj igranja v PS je pričaral drugačne barve.


Še ostanek jeseni.


Odsev v kombinaciji z rečnim dnom, ki je žal polno razne nesnage. Res ne vem, kaj ljudje razmišljajo in smeti odmetavajo vse povprek.








Fotografije so posnete na hitro in na hitro obdelane. Že to je dosežek, da sem se sploh spravil na teren s fotografsko opremo. Mimogrede, če še slučajno kdo ni opazil, sem nekoliko spremenil izgled bloga. Nič drastičnega. Nekoliko sem ga le poenostavil in se malo poigral z barvami. Hvaležen bom vaših kritik in mnenj, saj lahko na podlagi tega izgled vedno spremenim še na boljše :)

2 komentarja:

Andrej pravi ...

Ostanek jeseni mi je všeč, želel si bi le malenkost bolj tople barve lista in hladne peska.

LP, Andrej

Anonimni pravi ...

mi je bil prej bolj všeč, ampak to je stvar okusa