sobota, december 15, 2007

Roberto Kusterle - fotografska razstava

Včeraj sem si po nasvetu prijatelja Davida ogledal fotografsko razstavo Roberta Kusterla. Nad fotografijami sem bil tako navdušen, da sem se odločil posredovati novico o fantastični razstavi na mojem blogu. Torej kdor si je ni ogledal, ima še 2 dni časa za obisk koroške galerije likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu. Toplo priporočam. V dokaz sem naredil nekaj posnetkov kar z mobilnim telefonom.





Tudi oče, ki sicer ne velja za velikega fotografskega navdušenca, je bil presenečen nad fantastičnimi izdelki.



Meni najboljša stvar... Fotografija človeka v naravni velikosti, v nekakšnem želeju. Zelo pozorno sem moral pogledati, da sem se prepričal, da gre res za fotografijo. Res, zadeva je čisto nora.

Na koncu pa TUKAJ še povezva do večine fotografij, ki se dajo videti na razstavi. Če imate možnost, si jih vseeno raje oglejte v živo, ker je občutek čisto drugačen.

Ni komentarjev: