sobota, december 01, 2007

6. NEW LOOK Hair & Beauty Slovenia

Danes, kot da nimam pametnejšega dela, sem na pobudo moje lepše polovice obiskal sejem frizerstva in kozmetike. V prve pol ure mi je bilo žal 2x8€, katere sem odštel za vstopnici. Feni za lase, havbe, razne kemikalije, lasulje, piljenje nohtov na vsakem koraku... to pač ni stvar, ki bi me pretirano zanimala. Sem se pa pošteno nasmejal ob nekaterih modnih dodatkih, kot recimo tole perje v laseh. Ženske - kure,... očitno je neka povezava :)




Simpatičen "razstavni exponat". Otrok je v vsem vrvržu okoli njega veselo užival na vodni postelji.




Še nekaj smešnih dodatkov.




Polek manikure na vsakem drugem razstavnem paviljonu, je bilo kar nekaj stojnic, kjer so pred občinstvom ličili modele. Zanimivo, a dolgočasno :)




Edina stvar, ki je deloma poplačala vloženih 8€ na blagajni, je bila modna revija agencije Vulcano Models. Od obljubljenih 90 manekenk in manekenov, jih je bilo vsaj 70 mlajših od 12 let.




Dinamičen program z lasershowom je trajal več kot eno uro. Občinstvo pa je kar dvakrat s svojim glasom razveselila Eva Černe.




Zanimiva koreografija, osvetlitev pa na oko sicer lepa, a sila neprijazna do fotografov.




Vseeno je nastalo nekaj dokumentarnih posnetkov.










Za konec še nekaj podatkov z uradne strani celjskega sejmišča:

NEW LOOK je edini specializirani sejem frizerstva in kozmetike v Sloveniji, ki poteka bienalno.

Sejem je namenjen vsem, ki so s svojimi izdelki in storitvami vezani na oblikovanje las ter nego telesa, to so ponudniki profesionalne dekorativne, preparativne in alternativne kozmetike, opreme in tehnike za kozmetične in pedikerske salone, solarijev, nege in oblikovanja nohtov, različnih možnosti strokovnega izobraževanja

Obiskovalci sejma so predvsem frizerji, kozmetičarke, pedikerke, manikerke in vsi tisti, ki želijo ohranjati in negovati svoj videz ter se seznaniti z novimi trendi na področju frizerstva in kozmetike.

Razstavni program
  • lasna kozmetika
  • frizersko orodje in tehnika
  • oprema za frizerske salone
  • frizerska in kozmetična galanterija
  • dekorativna, preparativna in alternativna kozmetika
  • oprema in tehnika za kozmetične in pedikerske salone
  • solariji
  • orodja, materiali in pripomočki za nego in oblikovanje nohtov
  • parfumerija
  • welness
  • strokovno izobraževanje
  • strokovna literatura in revije

7 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

svojih še nisem niti pregledal... objavim kakšno ;)

Matjaž Merčnik pravi ...

Valda da jo objaviš. Če ne drugega, zato, da vidim, kaj mojstri naredite na takšnih prireditvah. Malo za primerjavo, kje sem. Z izkušnjami vsekakor na nuli ;)
Mene ta objektiv, ki sem ga uporabljal precej jezi. Po vsej verjetnosti bo treba na kalibracijo.

crt pravi ...

Šel sem danes v nedeljo. Včeraj me ni bilo. Pa danes so nekaj strigl pa svašta. Ni mi blo pretirano všeč.

Gregor Harih pravi ...

Se strinjam, da je najbolj zanimivi del bil modna revija. ;)

Ana Pogačar pravi ...

Hehe, kje si tistega otročička snel? :)
Zdi se mi, da bi se tudi jaz dolgočasila. Z lasmi se ukvarjam samo toliko, kolikor je neobhodno potrebno. :)

Matjaž Merčnik pravi ...

Otročiček je bil atrakcija prireditve :) Mislim da je predstavljal neko relaksacijsko vodno posteljo ali blazino. Ne vem točno.

Peter Atanackov pravi ...

Zanimive slike, tisto perje je res malo cudno oz. kakor za koga, marsikateri zenski je verjetno vsec :D.

Dokumentarni del je zakon.