nedelja, junij 03, 2007

Motocross Madness

Da ne boste rekli, da vam v zadnjem času ponujam le žuželke, sem se danes odpravil fotografirat nekaj bolj atraktivnega. Dirka v moto krosu, ki šteje za državno prvenstvo. O podrobnostih nimam pojma. Jutranji trening in kvalifikacije sem zamudil, saj sem za dogodek izvedel šele po kosilu. Na prizorišče sem prišel ravno v času štarta članov v 250 ccm razredu. Štart in prvi ovinek sem ujel s Sigmo 70-300 DG.
Gneča v prvem ovinku.
Takoj po nekaj začetnih posnetkih sem ugotovil, da bo bolj primeren objektiv Sigma 28-70 EX f/2,8. Prebil sem se namreč vsega kakšen meter od proge.
Ujel sem kar nekaj vratolomnih skokov...
...obenem pa požiral neznosen prah izpod koles dirkalnikov.
Žal pa so fotografije z ene in iste lokacije zelo identične, zato sem se premaknil dalje ob progi...
... in ujel nekaj doskokov.
Glede na to, da sem lahko prišel čisto do proge, sem izkoristil možnost, ter na aparat privil še nekaj širšega. Sigma 15-30 EX bi bila odlična, če bi motoristi vsaj malo sodelovali.
Le malo kdo se je namreč držal "idealne" linije, zato čisto takšnih posnetkov kot sem pričakoval, nisem uspel narediti.
Dirka do 250 ccm se je po 30 minutah zaključila in takoj po kratki pavzi so štartali člani v razredu open. Kolikor sem uspel ujeti uradnega napovedovalca gre v tem razredu za štiritaktne motorje prostornine do 450 ccm.
Naredil sem še nekaj posnetkov s Sigmo 15-30 z iste lokacije
nato pa sem se po dogovoru z redarjem premaknil znotraj kroga, ter naredil nekaj posnetkov še od tam. Med pospeševanjem bi sicer lahko nastale zanimive fotografije, vendar me je v tem primeru precej motilo ozadje, zato tudi nisem dolgo vztrajal na tej lokaciji.
Dirka se je počasi iztekala, zato sem se po isti poti počasi vračal nazaj in občasno naredil še nekaj posnetkov z že znanih lokacij.

Zadnje kroge sem izkoristil za še nekaj spektakulanih skokov
Na fotografijah se ne vidi, vendar so motoristi leteli okoli 3 m visoko
in po občutku vsaj 15 metrov delač
prihod v cilj...
Za konec sem nameraval fotografirati še podelitev priznanj in pokalov, a lej ga zlomka. Ravno nekaj sekund po končani dirki je fotoaparat izdihnil, vse baterije pa prazne. Ja priznam. Moja krivda. Če bi prej vedel za ta event, bi se pripravil :)
Prvo, kar sem storil ob prihodu domov je bilo čiščenje opreme, sesanje nahrbtnika... skratka generalka. Vse je bilo namreč sivo od prahu. Sedaj ko se mi je ravno napolnila prva baterija, grem pa še s puhalko malo puhnit na senzor, da ne bo naslednji makro potep polomija.

1 komentar:

Peter pravi ...

Odlično si jih ovekovečil! Super fotografije!

Lp,
Peter