torek, junij 05, 2007

Dim & preizkus opreme

Dolgočasen deževen dan, tri dni pred izitom,... med učenjem že ves dan iščem razloge zaradi katerih bi bilo vredno za trenutek odložiti knjige in se za kratek čas sprostiti. Kratek krog s kolesom odpade zaradi dežja,... V kotu ozrem osamljen fotografski nahrbtnik... Po krajšem premisleku ugotovim, da še nisem povsem stestiral novega secondhand fleša, ki ga prožim s pomočjo svetlobno občutljive celice. Podobno kombinacijo sicer že nekaj časa uporabljam v makro fotografiji, tokrat pa sem se odločil stvar preizkusiti pri fotografiranju dima.

Flash Slave Trigger Wireless Hot Shoe Sync Adapter T1C Glede na smešno nizko ceno, 4€ na eBayu, se zadeva presenetljivo dobro obnese. Predvsem v zaprtih prostorih deluje praktično brezhibno, na prostem pa ima nekoliko krajši domet. Stroškov z nakupom starejše rabljene bliskavice sem imel vsega 25€.

Za fotografiranje dima je potreben precej močan vir svetlobe. Najbolje s strani ali rahlo odzadaj. Pred tem sem uporabljal 500W gradbeni reflektor, ki pa je za pravi učinek prešibak. Tudi sama bliskavica preveč razprši svetlobo, zato sem na hitro iz kartona izdelal snoot. Slovenske besede za ta fotografski pripomoček ne poznam. Gre za usmernik bliskovne svetlobe, ki ga pritrdimo na bliskavico. Na fotoaparatu sem imel nameščeno bliskavico Canon430EX, s katero sem prožil bliskavico opremljeno z remote triggerjem ter kartonskim snootom, ki je bila pritrjena na stojalu desno od motiva. Dobil sem precej zanimivih vzorcev s katerimi sem se naknadno poigral v Photo Shopu ter dodal nekaj barvitosti. Fotograiral sem s Canon 50 II f/1,8@Canon 350D.

Nastavitve ISO100, 1/100s, F/9.
Dodajam še posamezne fotografije. Vse brez cropa in samo barvno obdelane.

3 komentarji:

Gregor Krašnja pravi ...

Takole bi se pa še sam igral :)
Fotke pa rasturajo, kapo dol hehe.

Unknown pravi ...

Kot je rekel predhodnik "fotke rasturajo":)

In od kolikih poskusov so te nastale?

Matjaž Merčnik pravi ...

Tokrat ni bilo potrebno veliko posnetkov.