petek, maj 02, 2008

26. april - Poroka v Laškem

V soboto 26.4.2008 sta se v parku term Laško vzela Simpatična Romana in Sašo. Fotografiranje se je pričelo že v dopoldanskem času, kjer sem jaz spremljal nevesto in njeno hčerko Danajo, Dobran pa je med stilsko preobrazbo zvesto sledil ženinu. Nekaj utrinkov s tega nepozabnega dneva sem se odločil deliti z vami - zvestimi bralci.
























Mladoporočencema želim čimbolje preživet medeni teden in seveda vso srečo v skupnem življenju.

9 komentarjev:

Simon Rekanovič pravi ...

Luštne fotografije. Je treba rečt,da jih je pa bilo proti prejšni obsežni objavi skoraj malo premalo.

Najlepša je pomoje zadnja, ker je tako zanimivo ujet trenutek.

Dobro vama gre s temi porokami ;), kar tako naprej.

Jure Dobelšek pravi ...

Bravo!

Ona z baloni je fenomenalna.

Sem le enkrat slikal poroko, pa sem bil na koncu tako utrujen, da ne vem, če bom sploh še kdaj ponovil. Tako da...svaka čast! :)

Jure

Lenart Senica pravi ...

Tule pa nisi imel sreče s svetlobo, kaj? Je kr jeba tako turobno vreme, ki naredi čisto nekontrastno sceno.

Ma kaj naj napišem, si imel že ohoho boljše. :)

Matjaž Merčnik pravi ...

Hvala vsem za komentarje.
Lenyn svetloba je bila res bolj na meji. V enem trenutku je sonce žgalo kot noro, že čez nekaj min pa smo bežali pred dežjem. Na žalost se vremena in svetlobnih pogojev ne da izbirati.

Anonimni pravi ...

Meni se pa ravno čb zdijo preveč kontrastne, mi izpadejo malo pregrobo, sicer pa solidne.

h3x0r pravi ...

lepe fotografije

Žiga Mihelčič pravi ...

Zelo dobre fotke:)ostalo so pa že povedal:)hehe

Anonimni pravi ...

Ja ... res fotke so v redu.

Anonimni pravi ...

Pomoje ste se ga zabavali.