nedelja, december 24, 2006

Božično - Novoletni Koncert

V soboto 23.12.2006 sem obiskal božično novoletni koncert pihalnega orkestra Muta. Običajno na takšne prireditve ne jemljem fotoaparata, vendar je bilo tokrat drugače. S taščo, ki ima v tem kraju cvetličarno, kjer občasno priskočim na pomoč, sva namreč poskrbela za odrsko dekoracijo. To leto je moderna črno-bela, črno-srebrna kombinacija. Z veseljem sem se prilagodil takšnemu kontrastnemu trendu. Da bi kontraste še bolj poudarila, sva dodala še dva zelo nasprotujoča elementa. Vodo in ogenj. Kako je to izgledalo si lahko ogledate na spodnjem posnetku.
Celotna dekoracija je dobila pravi pomen šele, ko so se ugasnile luči.
Povezovalec programa Jure Brložnik je najavil glavne akterje prireditve, ki so s številnimi gosti poskrbeli za odličen program, ki je trajal le kakšno minuto manj kot dve uri.
Eni izmed gostov, ki so mene še posebej navdušili, so bili bobnarji, ki so s svojim ropotom dodobra pretresli obiskovalce.
Druga poslastica so bile mažoretke, ki so nastopile kar v treh točkah. Najprej so v trdi temi vrtele svetleče paličice. Pri tem so upihnile tudi vse svečke na moji dekoraciji in takoj po tej točki sem jih moral ponovno prižigati. V drugi točki so ob spremljavi pihalnega orkestra zaplesale slavni Can-Can…
…tretja točka pa je bila klasična, kakršne smo pri mažoretkah vajeni.

Za konec še fotografija celotnega orkestra. Dva člana na desni pojeta, dirigent na levi pa namesto dirigentske palice razteguje harmoniko.

Ni komentarjev: