ponedeljek, december 05, 2011

Priprave na modno revijo #1

No, pa gremo iz zaključka na sam začetek projekta, kateremu sem se pridružil z namenom fotografiranja kreacij modnega studia EVA. Že v samem začetku smo si postavili omejitve glede formata končnih izdelkov. Zaradi predstavitve na zaključni prireditvi, je bil vnaprej določeno razmerje 16:9. Moram priznati, da me je večkrat kar zaneslo, ker sem vajen končnega kadriranja že med fotografiranjem, tokrat pa sem večkrat kar pozabil, da bo končni izdelek drugačnih dimenzij. Prav tako so odpadli praktično vsaki poskusi pokončnega formata, kar mi je še dodatno oteževalo delo. Kako mi je na koncu vse skupaj uspelo, pa najbolje, da presodite sami. Ob tej priliki bi se rad zahvalil podjetju SONČEK, ki nam je velikodušno odstopilo svoj razstavi salon,  frizerstvu Tanči S., ki s svojim teamom ni poskrbela le za odličen make-up in pričeske, temveč je s svojo pozitivno energijo skrbela, da med fotografiranjem ni zmanjkalo motivacije. Zahvala gre tudi kolegu fotografu Mateju Petroviču, Foto klubu Koroška, ter vsem modelom. Katji Berdnik, Poloni Faletič, Neji Hrovat, Andreji Slavič, Jerneji Jeromel, Beatris Belec ter Leonu Ravlanu, ki so pridno upoštevali vse čudne in manj čudne domislice.  Mislim da smo zahvalo dolžni še Optiki Olga, ter trgovini Obutev Tejči. V primeru da sem koga pozabil, pa me le opomnite. Največja zahvala pa gre vsekakor modnemu studiu EVA, kot glavnemu krivcu za vse to.


























Ni komentarjev: