sobota, december 27, 2008

Polona in Rok

Fotografsko leto 2008 je bilo pri meni zaznamovano s porokami. Nekaj malega sem objavil tudi tukaj na blogu in morda je prav, da za letos zaključim z dvema fotografijama izpred enega tedna. Simpatična Polona in Rok sta se odločila vzeti le nekaj dni pred Božičem. Za ta datum smo sicer vsi pričakovali vsaj malo snega, a je bilo vreme bolj spomladansko ali pozno jesensko. Na trenutke mi je bilo celo vroče med fotoshootingom. Med precejšnim številom posnetkov, sta mi ta dva najljubša. Po dolgem času mi je uspela obdelava, na katero sem ponosen :)
Tako fotografiji kot teksture so posnete v čudovitem parku v Štanjelu.

Polona in Rok: vso srečo v zakonu

vsem ki zvesto spremljate moj blog pa vse najlepše v letu 2009





5 komentarjev:

Primož Bregar pravi ...

lahko opišeš postopek obdelave?

Sicer pa prijetni fotki:)

LP!

Žiga Mihelčič pravi ...

Mal pozno ampak vseen...odlični fotki res huda obdelava :)

j3rn3j pravi ...

tudi meni sta fotki zelo všeč..in odlična obdelava....

bi te pa zelo zelo zelo prosil, če mi razkriješ kako do takšnega prikazovanja fotk kot ga imaš ti...sam sem že nekaj poskušal a mi ni uspelo.....

Matjaž Merčnik pravi ...

@smrkec: Obdelava v PS z dodanimi teksturami posnetimi v okolici.

@j3rn3j: aplikacija se imenuje lightbox. Mapo pogooglaj, hitro najdeš navodila in vse potrebno za delovanje.

j3rn3j pravi ...

no naj povem da sem kr nekaj brskal....in probaval....ampak mi ni in ni uspelo.....a še imaš mogoče tisti link?