nedelja, oktober 05, 2008

Državno prvenstvo v kombinaciji standardnih in latinskoameriških plesov v Slovenj Gradcu

Včeraj sem na hitro, v zaključni fazi tekmovanja, vletel na državno prvenstvo v kombinaciji standardnih in latinskoameriških plesov v Slovenj Gradcu. V kratkem času, ki mi je bil na voljo, sem naredil nekje za 3 filme posnetkov :) Izbor nastalega materiala si lahko ogledate tukaj. Večina fotografij nastala s Canon 40D na ISO 3200. Objektiv Sigma 70-200 EX f/2.8 HSM. Komentarji, kritike in pohvale kot vedno več kot zaželjeni.






































2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Super fotke, barve, ostrina, trenutki pohvalno res. Brez šuma, super obdelava, probaj kakšno na A4 printnat me prav zanima, glede na iso vrednosti kako bo.
Reportaža je pa vrhunska na domači strani, moje fotke lih mavo razbijejo tvojo perfekcijo, vredo sma to zrihtava nimaš kaj ;)

LP Sipro

Unknown pravi ...

še malo pa bo tk ko pa naj fotograf za športno plesanje...