nedelja, marec 09, 2008

Plestenjak ob dnevu žena

Včeraj, 8. marca. Športna dvorana v Slovenj Gradcu. Zadnji koncert Jana Plestenjaka pred daljšo pavzo. Kot je sam rekel, pripravlja nov album. Kot sem že v športni dvorani SG vajen, ponavadi precej varčujejo z dimom, tako da je potrebnega kar precej potrpljenja in čakanja, za tisto pravo koncertno vzdušje, ki naredi fotografije tako barvite in zanimive. Razen te majhne pomanjklivosti, ki verjetno "moti" le mene in ostale fotografe, je bil koncert vsekakor vreden obiska. S tem se gotovo strinja tudi okoli 1200 glava množica.
Zaradi nekoliko šibkejše dimne kulise sem se odločil na blog objaviti le nekaj črno belih posnetkov. Več (barvne) si lahko ogledate v foto-reportaži na domači strani Foto kluba Koroška. www.foto-koroska.net ali KLIKNI TUKAJ za direkt povezavo na objavo.

















5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

3. je res dobra :)

KoBra pravi ...

Lepo dokumentirano, tudi Plastičnjak bi želel te slike.

BTW, dodal sem te na svoj blogroll

LP

Branko

CrniSC pravi ...

ČB je zakon! Odlične fotke.

j3rn3j pravi ...

uuu...ql ql...super fotke..vidim da je tale koncert v slovenj gradcu bil dosti profesionalnejši od tega, ki sem ga fotkal jaz v Mariboru (o reflektorjih in dimnih zavesah ni blo ne duhe na sluha). Super fotke res...

Žiga Mihelčič pravi ...

odlične fotke!ČB pa je res zadetek v polno:)bravo!
Lp, Žiga