sobota, marec 17, 2007

Foto sestanek

Narava se počasi prebuja in že nakaj časa smo se dogovarjali, da bi naredili skupinski izlet, ter dodobra prezračili našo opremo. Razlog za tokratno sprehajanje je bil Davidov prehod iz filma na digital, a ker naročenenega EOS-a 400D še ni dobil, se je fotografiranju pridružil še z analognim. Drugi razlog je bil uvajanje našega "rookija" Gregorja. Eden izmed na novo pridruženih članov Foto kluba Koroška je venomer poln vprašanj v zvezi s fotografijo in kaj je lepšega kot novincu odgovorit na vprašanja kar v praksi. Ob 16:00 smo se torej dogovorili na standardni lokaciji. Vsem dovolj blizu in polno motivov. Čeprav sem ta kraj obiskal že nevemkolikokrat, vedno znova preseneča. Takoj ko smo se zbrali, smo se odpravili skozi goščavo do pomola, kjer se odpira pogled na levi breg reke Drave. Sonce je bilo že zelo nizko in tople, skoraj jesenske barve so nas takoj zvabile k fotografiranju.
Ni minilo niti 5 minut, ko se nam je pridružil labod. Na tej lokaciji imam ponavadi s sabo kakšen košček posušenega kruha in tukajšni prebivalci to že prav dobro vedo. Dobran se je takoj splazil na pomol in pričel s fotografiranjem z žabje perspektive.
Labod nas je zaposlil kar za nekaj časa, saj smo ga pridno fotografirali z vseh možnih pozicij.
Sam sem se tega kmalu naveličal in se odpravil do naslednjega pomola, s katerega sem imel lep pregled na ostalo druščino. David (klubski predsednik) in Gregor (rookie) pri izmenjavi fotografskih izkušenj. Naveza Canon - Nikon vidim da ne deluje najbolje, saj nista ravno navdušena sogovornika :)
Ko sem se vrnil nazaj na prvi pomol, so kolegi še vedno z veliko vnemo fotografirali sedaj kar dva laboda. V tem času se je namreč pridružil še samec, ki je pogumno priracal na kopno in pobral še zadnje ostanke kruha. David je z varne razdalje fotografiral dogajanje.
Tudi sam sem se zopet posvetil fotografiranju teh veličastnih živali. Široki kot (15-30) je zelo zanimiv in iz neverjetne bližine vidiš precej,...... a ob nenadnem neodobravanju mame labodke, sem Sigmo 15-30 EX raje zamenjal s Sigmo 105 makro.
Ko sem že ravno po dolgem zimskem spanju imel na ohišju priljubljeno Sigmo 105, nisem mogel mimo tega, da bi naredil kakšen makro posnetek.
Tudi David se je, ob Dobranovi izdatni pomoči, vneto lotil makro fotografije.
Za žuželke je še nekoliko hladno, zato nam je makro kmalu postal nezanimiv. Ker je sonce že počasi zahajalo za bližnje hribe, smo se hitro odpravili še na naslednjo lokacijo. David je izkoristil še zadnjo svetlobo in posnel nekaj zanimivih motivov z mojo Sigmo 15-30, ki je na filmu res tisto pravo.
Gregor je imel verjetno počasi zadosti,... S fotografijo šele začenja in verjetno ni vajen tako norega tempa fotografiranja :) Verjetno mu je postajalo počasi žal, da je zabredel v takšno noro družbo :)
... pa vendarle je zbral še nekaj moči in ubogljivo nadaljeval z delom. David in Dobran pa sta mu vsak z ene strani delila koristne nasvete. Gregor je nagonsko stopil bližje Dobranu, saj sta oba Nikonaša. Z Davidom ki sva na Canonu -> slaba družba ;)
Naenkrat v daljavi zaslišimo nekaj čofotanja in ropotanja,... Pravkar je vzletel labod, ki se je namenil naravnost proti nam. Še nikoli v življenju nisem tako hitro zamenjal objektiva. Prej sem imel namreč nameščeno Sigmo 15-30, v trenutku pa sem namestil Sigmo 70-300 in ravno še ujel pristanek laboda, ki je nato priplaval do nas v upanju na kakšen priboljšek.
Kruha žal nismo imeli več, zato pa je bil deležen vsaj medijske pozornosti.
Pred zaključkom tega izleta smo se odpravili še do bližnje konjušnice...
Kjer smo bolj kot fotografirali izmenjali še nekaj besed o prihajajoči fotografski razstavi...
... še zadnji posnetek... in odpujsali smo domov.

5 komentarjev:

Gregor Harih pravi ...

Takšni izleti so vedno kul. Vedno zveš kaj novega. Fotke pa so tudi lepe nastale.

Matjaž Merčnik pravi ...

Počasi si moramo izbrati novo lokacijo za te izlete. Fotke se počasi ponavljajo ;)

Unknown pravi ...

To je res, te fotke so že malo zlajnane čeprav bodo ob drugem letnem času na tej enaki lokaciji popolnoma drugačne. Tako da me zanima kako bo tam čez kakšen mesec ali dva. Zgleda da bo zasneženo. :)

Drugače pa taki foto izleti so res zmeraj ql.

Gregor Krašnja pravi ...

Lepe fotografije.Labodi so mi pa zelo všeč ,jih večkrat opazujem na Zbiljskem jezeru.

Aleš Štebe pravi ...

Lepe fotke, čeprav me narava ne pritegne preveč.
Tegale Gregca pa jst poznam. Smo bli skupaj vDubrovniku, pa sem mogel prav dobro pogledat, da sem res videla, da je on. Hehe.